Şeyda

Şeyda
@nelliveben
pluviofil
Bu dünyada öyle çok da ağzı kulaklarında yaşamak zorunda değiliz…
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“…Allah, bir zorluktan sonra (muhakkak) bir kolaylık yaratacaktır.” (Talâk 65/7)
“Kimileri bir pencereden,kimileri bir dağ yamacından,kimileri sevgiyle dokunmuş bir andan,kimileri kalbe inşirah veren bir rüyadan güzelliğe bakar. Her gün bir güzellik yolumuzu keser, bazen görürüz bazen de hiç farketmeden yanından geçer gideriz. Bir yıldızın uzaklardaki parıltısı,denizdeki dalgaların çıkardığı ses, tan ağarırken ortaya çıkan sessizlik kaç kez insanların dikkatini çeker? Dünyanın güzelliklerine dair kayıtsızlığın sonucu varacağımız yer,sıradan bir hayattır.’’
Sakın ha moralinizi bozmayın;her gün güneş gibi yeniden doğun, bahar tazeliğinde olun ve deyin ki sadece Allah’ın dediği olur. Abdülmetin Balkanlıoğlu
De ki: “Bizim başımıza ancak, Allah’ın bizim için yazdığı şeyler gelir. O, bizim yardımcımızdır. Öyleyse mü’minler, yalnız Allah’a güvensinler.” Tevbe/51