Nisanur K.

8/10
·400 syf.··
2026 45. kitabı
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 18 Mayıs 2026 06:36
Selamm müthiş bir kitapla geldimm Tek kitaptır. Asıl kızımız olan Belgin babası öldükten sonra ona bıraktığı mektupta aslında gerçekten evladı olmadığını evlat edindiğini öğrenir (tam olarak evlat edinme sayılmaz ama neyse) Belgin gerçek ailesini görmek için İstanbul'a gider ve ailesinin komşuluk ilişkilerinin hâlâ devam ettiği çocukların arazide koşturup top oynadığı bir bulvarda yaşadığını görür. Burada bir ev tutar ve öz olmayan annesi ve kardeşi Nalan ile taşınır. Tabi burada sadece ailesi ile tanışmaya gelen Belgin ve ablasını yalnız bırakmayan Nalan aslında buraya gerçek aşklarını bulmaya geldiklerinden haberleri yok. Belgin asıl oğlumuz Asaf ile aşk yaşıyorrr öyle ki Asaf, Belginin bahçesine düşen topu almaya gittiğinde onu görür görmez "ben bu kadınla evleneceğim" diyorr. Ayrıca kitaptaki yan karakterlerin aşkıda çok güzeldii. Aşk,samimiyet,sıcaklık,aile,dost gibi kavramların bulunduğu oldukça güzel bir kurgu okuyunnn
1000Kitap
Gelincik BulvarıPayelll · Parola Yayınları · 202665 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
7/10
·312 syf.··
2026 40. kitabı
·
5 saatte okudu
·
Okunma: 13 Nisan 2026 14:52
Kitabı okumadan önce incelemeleri okudum bu yüzden çok çok çok düşük beklenti ile kitaba başladım ama kesinlikle sevdim tamam bayılıp ölüp dirildiğimi iddia edemem ama bence gayet güzel bir kitaptı belkide ben çok düşük beklenti ile başladım diye de sevmiş olabilirim konusu bence çok güzeldi yazarın kaleminde ufak sıkıntı vardı ama konuyu arka plana atacak kadar değildi bence ayrıca sonunu da hiç beklemiyordum şok oldum ben 2 kitaplık bir seridir
1000Kitap
Cadılar MeclisiHarper L. Woods · Pukka Yayınları · 2023816 okunma
8/10
·400 syf.··
2026 37. kitabı
·
15 saatte okudu
·
Okunma: 30 Mart 2026 09:47
Yalan Üçlemesi kadar olmasa da(o seri benim en sevdiğim) kesinlikle ama kesinlikle seriye bayıldımmm bence çok güzeldi bu kadın ne yazsa okurum herhalde ben ya çok iyi yazıyor duyguları geçirme konusunda müthiş bir şeyyy 1. Kitabı ilk okurken sıkıldım ordu kısmı beni pek sarmadı hatta kitap hep böyle gidecek diye korktum da atlayarak okudum bazı sahneleri ama sonra istediğim o mafya-gizem kısmına giriş yaptık ve ben çooook severek okudum (itiraf ediyorum bazı sahneleri başka yazardan olsa eleştirebilirdim ama bu kadın öyle iyi geçiriyor ki eleştiremiyorumm) Tüm seriyi ele aldığımızda ben en çok 2. Kitabı sonra da 3. Kitabı sevdim genel olarak 10 üzerinden 8.5 alır bu seri benden
1000Kitap
Canavarımın KalbiRina Kent · Ren Kitap · 2026320 okunma
8/10
·336 syf.··
2026 17. kitabı
·
8 saatte okudu
·
Okunma: 08 Şubat 2026 16:37
Selamm çok sevdiğim bir kitapla geldimm Konusu kızımız (Jade) uzaylılar tarafından kaçırılıyor ve bambaşka bir gezegene getiriliyor. Burada nüfus az özellikle kadın nüfusu çok çok az bundan dolayı kadınlar kendi seçtikleri bir erkekle 3 ay evli ve hamile kalması isteniliyor tabi bu durum tamamen kadının seçimine bırakılıyor istediği kişi ile evlenir isterse hamile kalır bir zorlama yok. Kızımız da 3 aylığına evlilik yapması isteniliyor asla bir şeye zorlanmayacağı bir evlilik o da Theoyu seçiyor. Theo ise Jadenin bir ajan olduğunu düşünüyor çünkü bu evrende "kusursuzluk, mükemmeliyetçilik" ön planda yara izleri, küpe için kulakların delinmesi ve dövmeler hepsi birer kusur olarak gözüküyor ve buna sahip olanlar müthiş teknolojileri ile iyileştiriliyor. Theo ise bazı sebeplerden (okursanız öğrenirsiniz) bazı dövme gibi izlere sahip ve bu yüzden kimse onunla evlenmiyor Jade onu seçince de ajan olduğunu düşünüyor ve ajan olduğunu itiraf etsin diye bazı şeyler yapıyor ama bunlar oldukça basit diyebileceğim şeyler o gezegende kadınlar hayvan sevmediği için Jade de sevmez diyerek hayvan getirmesi gibi basit jflsısps Neyse olaylar tabi bu kadar basit değil son sayfalara kadar daha çok Jade ve Theoyu okuyoruz aynı evde kalmalarını ve ilişkilerinin ilerleyişini ama sonlarda bir aksiyon giriyor baya hareket katmış oldu kitaba çokta güzel oldu. Ayrıca hem gezegen hem uzaylıların özellikleri olduğu evren falan her şey detaylıca ve mantıklıca (ne kadar mantıklı olabilirse bir uzaylı kitabı) anlatılmış ki hiç kafamda soru işareti oluşmadı evrenle ilgili çok rahat hayal edebildim bu konuda çok başarılı buldum kitabı bu yıl (2 aydır) okuduğum en iyi kitaplardan biriydi kesinlikle Seridir ama bağımsız seri yani her kitap ayrı ayrı okunabilir farklı karakterleri anlatıyor aynı evren
1000Kitap
Theo'yu SeçmekVictoria Aveline · Pukka Yayınları · 2024967 okunma
5/10
·336 syf.··
2026 18. kitabı
·
5 saatte okudu
·
Okunma: 09 Şubat 2026 13:43
Hiç hiç sevemedim ilk kitaptan sonra beklentim çok yüksek bir şekilde geldim okudum beklentim bu kadar yüksek olmasaydı belki daha normal karşılayabilirdim ama yüksekti ve resmen yere çakıldı asla beklemiyordum bu kadar sıkıcı olmasını bir anda girdik olayların içine zaten o da ayrı bağlayamadı beni bitsin diye boş tüm olayları atlayarak okudum Diğer kitapları okumadan da okunabilecek bir kitaptır ama önermem ilk önce ilk kitabı okumanız evreni ve kişileri daha iyi kavramını sağlayacaktır
1000Kitap
Luka'yı BulmakVictoria Aveline · Pukka Yayınları · 2024524 okunma