Sema

Sema
@nerdeesinbal
Ege üniversitesi
34 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Ölümün ne gün ne de saat bildiğini düşünmek çok hüzünlü... Hiç yoktan ölüveriyor insan..
Reklam

Sema

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
25 saatte okudu
·
2021 6. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.6/10 · 77bin okunma
Çok tuhaftı! Ağlayamadım; ama ruhum paramparça olmuştu.
Ah, ne yapacağım, ne olacak benim kaderim? Çok ağır geliyor benim böyle bir bilinmezlikte olmam, bir geleceğimin olmaması, başıma ne geleceğini tahmin edememek. Geriye bakmak da korkutucu. Orada hep acı var, bir hatırayla bile kalbim iki parçaya ayrılıyor.
İşte bahar geldi, bütün düşünceler artık tatlı, sert, ağdalı, hayaller de sevecen; her şey pembe.
Reklam