“Hiçbir hak savaşım verilmeden alınamaz!Senin annelerin,annelerinin nineleri bu oldu bittiyi kabul ettiği içindir ki,ben hala kuşku içindeyim.Erkeklerin ayrıcalıklı olduğu bir topluma,dişi olarak geliyorum diye mi korkuyor,ürküyorum?Sanki benim aklım yok.Sanki ben adam olamazmışım gibi. Oysa ben,Adem ve Havva’nın yanyana gelmesiyle ortaya çıkan güzel bir memeli hayvanım.İster erkek olayım,ister kız,nasıl olur da beni dişi olduğum için, erkeğin izinde yürüyen biri olarak görebilirler?Ben elbet farklıyım,erkekten ayrıyım.Ama benim bütün farklılıklarım insan türünü sürdürme adına olan farklılıklardır.Ama anne,ben erkek olursam, bana erkek diye değil önce çocuk olarak bak!”