Nermin Gürel

Nermin Gürel
@nermingurell
Aşık olmak
"Aşık olmak anlık bir şey.Birden her şeyin çok parlak göründüğü,birden en pastel renklerin bile ısınmaya başladığı,birden tüm yemeklerin bile çok daha lezzetli olduğu bir an bu.İnsan karar vererek aşık olmaz.Sadece bir bakar,olmuş..." -Kaybedenler Kulübü
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Elbette seni inciteceğim.Elbette beni inciteceksin.Elbette birbirimizi inciteceğiz.Ama bu varoluşun mutlak koşuludur.Bahar olmak,kışın riskini kabul etmek demektir.Var olmak,var olmama riskini kabul etmektir."
Bir dik duruşun,kaç yenilgi,kaç gözyaşı,kaç kalp ağrısı ettiğini bilemezsiniz... Frida Kahlo
İnsan olmadıktan sonra güzel göz,güzel kaş,sırım gibi boy herkeste var. İnsan dediğin yüreğiyle,inceliğiyle insan olmalı. Yaşar Kemal
Ben sadece söylediklerimden sorumluyum,anladıklarınızdan değil.