Neşe Ağaoğlu

Neşe Ağaoğlu
@neseagaogluu
“Aşk-ı Sükût” ️️”Şah-ı Şiirler Antoloji” “Söz Susacağım”yazarı... "Önce mısralar geldi sonra ben. Bir gri şiirle başladı benim hikâyem..." youtu.be/lGAVd4cWXgQ
“Ne mutlu sana güzel tarla kuşu. Özgürlüğün ne biçim şey olduğunu bilmeden hem de düşünmeden özgürlüğün içinde yaşıyorsun...” Hasan İzzettin Dinamo Rahmetle...
Reklam
Burası çok karanlık,kaybolmaktan korkuyorum. En çok da “neredesin?” dediklerinde sesimi duyamayacakları kadar uzaklaşmış olmaktan... Neşe Ağaoğlu
Ah gözlerim! Sancılı bir karanlığın aydınlanmayacak olması ne tuhaf, Ne tuhaf hiç eksilmeyen bu ağrı. Zamanla geçecek diyorlarlardı oysa. Nerede bu yolun sonu,siz onu söyleyin kâfi. Gözlerim görmese de duvarlara çarpa çarpa yürür bulurum ben. Yara bere içindeyim,daha az önce düştüm ayrılıktan. Yok takatim neden yolu uzatıyorsunuz? Binip gidecek bir umudum yok. Aratmayın beni ağlatmayın daha fazla. Söyleyin bir an önce gideyim bu dünyadan... Neşe Ağaoğlu Hatıram olsun...
Nasıl da zamansız geliverdin, dağıtıverdin bahçemdeki kuruyan hüzün yapraklarını. Silip süpürdün bu zemheri yalnızlığın dağılmış tortularını. Oysa çocukluğumda kaldı sanıyordum utangaç gülüşlerim ve güldüğümde kirpik uçlarımda oluşan kıvrımlar. Asi düşleri, mahcup kalmış keşkeleri boynunda asılı dururken ömrümün, Bir fitille ateşleyip küle çevirdin kömür karası hayallerimi. Yaktıkça yaktın aşkı içimde çırasız, çıkarsız. Küllerimden doğdum yeniden ve savurdum acıyı gökler dolusu. Şimdi karşında bir ben var yalnız sana çaresiz. Kırıldı su testisi su yolunda, Aşk doldu göz pınarlarıma. Yıllar silindi, yollar çizildi sınırlarıma... Nasıl da zamansız geliverdin, Sildin zehir zemberek cümleleri. Ağız dolusu şiirler düştü düşlerime hesapsız kitapsız. Umudun tükenmekte olduğu bir sokakta yürürken, gözlerini gördü gözlerim. Ömrümde ilk defa çıkmaz bir sokağa girince küfretmek yerine şükrettim varlığına... Neşe Ağaoğlu