Ah gözlerim!
Sancılı bir karanlığın aydınlanmayacak olması ne tuhaf,
Ne tuhaf hiç eksilmeyen bu ağrı.
Zamanla geçecek diyorlarlardı oysa.
Nerede bu yolun sonu,siz onu söyleyin kâfi.
Gözlerim görmese de duvarlara çarpa çarpa yürür bulurum ben.
Yara bere içindeyim,daha az önce düştüm ayrılıktan.
Yok takatim neden yolu uzatıyorsunuz?
Binip gidecek bir umudum yok.
Aratmayın beni ağlatmayın daha fazla.
Söyleyin bir an önce gideyim bu dünyadan...
Neşe Ağaoğlu
Hatıram olsun...