Neslihan Koyutürk Okumuş

Neslihan Koyutürk Okumuş
@neslihanko
Kitapsever bir insan. Anne. Eş.
#amcam
Sevgili arkadaşlar, bugün amcam Bekir Bulut vefat etti.Yıkıldım.Ölüm nedeni 15 marttan beridir başımıza musallat olan Corona. Bildiğiniz gibi bulaşıcı hastalıktan ölen şehit sayılıyor dinimize göre, o artık bizim ailemizin şehidi.Allah mekanını cennet eylesin ve rahmet eylesin. Bu konuyla ilgili birkaç şey söylemek istiyorum. Ailenizi, akrabalarınızı asla yalnız bırakmayın, bakın bu dinimizin de emirlerinden biridir. Birçok ayette geçer. Babam 8 kardeştir.Amcamda babamla beraber büyümüş.Aralarında yalnızca 2 yaş var. En küçük 2 erkek. Sadece kardeşi değil yani babamın arkadaşı da. Amcamı aynı ilde yaşamadığım için sık sık ziyaret edememekle birlikte, Kurban Bayramında ziyaret etmiştim, dularını almıştım. Bu beni o kadar rahatlattı ki anlatamam. Görüşmemiş ya da kırgın olmuş olsaydım, yaşayacağım düşünceleri ve duyguları düşünün. Bu nedenle dünyalık şeyleri bırakın, çok uç nokta görüşülmeyecek nedeniniz yoksa kesinlikle görüşün.Ayet ve hadislerde bu durum sabittir.Sahihtir. "Mü'minler ancak kardeştirler. Öyleyse kardeşlerinizin arasını bulun!" (Hucurât sûresi, 10) "Birbirinizle ilginizi kesmeyiniz, sırt dönmeyiniz, kin tutmayınız, ve haset etmeyiniz. Ey Allah'ın kulları, kardeş olunuz. Bir Müslümanın, din kardeşini üç günden fazla terkedip küs durması helâl değildir." (Buhârî, Edeb 57, 58, 62; Müslim, Birr 23, 24, 28, 30-32. Ayrıca bk. Ebû Dâvûd, Edeb 47; Tirmizî, Birr 24; İbni Mâce, Duâ 5) Ikinci konu ise şu aşınızı olun lütfen arkadaşlar.Kendiniz için ve sevdikleriniz için. Amcam aşı olmamıştı, nedenini bilmiyorum.Hayatını hep gülerek yaşadı, Allah(c.c.) onu yanına uykusunda aldı. Uyurken gülüyormuş. Çok güzel nur bir yüzü varmış, göremedim ama herkesin dediği bu. Ölümün zamanı bellidir. Ama işte kendi kendimize üzülüyoruz, ya aşı olsa idi diye. Hayat çok garip,
1000Kitap
Neslihan Koyutürk Okumuş
Başınız sağolsun. Mekanı cennet olur inşallah. Benim de babam 4 ay kadar önce vefat etti. Rabbim gittikleri yerde dinlendirsin onları🌿
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
netflix aboneleri buradami?
merhaba suan hangi diziyi izliyorsunuz? ben şuan daredevil 3 sezondayım. tepedeki eve yeni basladım.
Sinema
Neslihan Koyutürk Okumuş
Tepedeki ev biraz korkunç değil mi? Tavsiye eder misiniz?