Neyse, boşuna tartışmayalım; söylediklerimin saçma olduğunun farkındayım. Yine de şundan adım gibi eminim: Aşırı bilinçli olmak, hatta bilincin her türlüsünün fazlası bir tür hastalıktır.
"Portuga!"
"Hı..."
"Ben senin yanından bir daha hiç ayrılmak istemiyorum, biliyor musun ?"
"Niye ?"
"Çünkü dünyanın en iyi insanı sensin. Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor."