Herşeyde kusur arıyorsunuz, herşeyde çirkinlik buluyorsunuz ve sizin gibi olmayanlara tepeden bakıyorsunuz. Size bişey diyeyim mi? Dünyanın en güzeli de olsanız, dünyanın en güzel yerinde oturuyor olsanız bile hiçbir şeyden keyif alamasınız. Çünkü sizin bakışınız çirkin, kafanızın içi çirkin pisliğinizde boğulun...