Düğmenin yerini fermuar alır ve insan şafakta giyinirken düşünmeye, felsefi düşüncelere dalmaya ve dolayısıyla da melankolikleşmeye ayıracak bir saat bulamaz olur.
hayretimizi ve bütün dehşetimizi bizden çaldılar,olan biten bunca delilik arasında bizden geriye; her şeyi kabul gören boş bakışlı aylak bir şeyler kaldı.
Seni rahat mı bırakayım! Bu çok güzel, ama kendimi nasıl rahat bırakabilirim peki? Rahat bırakılmamıza gerek yok. En son ne zaman gerçekten rahatsız oldun? Önemli bir konuda, gerçek bir konuda?