Neslihan

Neslihan
@neslimo_
dayanmak kolaysa bırak onlar da--yansın
İstanbul
Of, 27 Ağustos 1997
179 okur puanı
Mayıs 2018 tarihinde katıldı
Sızlanmaya gerek yok, eninde sonunda yoksanmaktır alınyazım.
Reklam
Bütün kapılarımı kapıyorum. Seninle olamamak değil, olmamak acısını bölüşemem.
Yılgın, kırılgan kendini kendinden ayıramamış, dışından bile varolduğuna bakamayabilendim.
Sevmiyorsun karanlıklarımı. Allah belamı versin ben de sevmiyorum! Ama ne yapayım, ne yapalım? Kim dedi sana, okla yay gereçlerini aracılıktan çıkarabileceğine inanmaya çabalayan bu ahmağı dağla, öldürt kendini. İyi ki varım mı?
Sensin sebep berbadıma.
Sayfa 80 - yapı kredi yayınları·Kitabı yarım bıraktı