Neslihan

Neslihan
@neslimo_
dayanmak kolaysa bırak onlar da--yansın
İstanbul
Of, 27 Ağustos 1997
179 okur puanı
Mayıs 2018 tarihinde katıldı
Dünyayı bugünkü durumuna getiren nedir, bilir misin? Yarım işler, yarım konuşmalar,yarım günahlar, yarım iyiliklerdir. Sonuna kadar git ve insan, avara et ve korkma!
Sayfa 261 - can yayınları·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kafan olmasa da zararı yok; şapkan olsun yeter... Tüh be sana dünya!..
Ve ekmek çarpsın ki, ihtiyarladıkça da, buna bile bakmamaya başladım. Ulan ister iyi, ister kötü olsun be! Hepsine acıyorum işte... Boş versem bile, bir insan gördüm mü içim cız ediyor. Nah diyorum, bu fakir de yiyor, içiyor, seviyor, korkuyor, onun da tanrısı ve karşı tanrısı var, o da kıkırdayacak ve dümdüz toprağa uzanacak, onu da kurtlar yiyecek... Hey zavallı hey! Hepimiz kardeşiz be... Hepimiz kurtların yiyeceği etiz...
Sayfa 257 - can yayınları·Kitabı okudu
"Bir zamanlar diyordum ki: Bu Türk'tür, bu Bulgar, bu Yunan'dır. Ben, vatan için öyle şeyler yaptım ki patron, tüylerin ürperir; adam kestim, çaldım, köyler yaktım, kadınların ırzına geçtim, evler yağma ettim... Neden? Çünkü bunlar Bulgar'mış ya da bilmem neymiş... Şimdi kendi kendime sık sık şöyle diyorum: Hay kahrolasıca pis herif, hay yok olası aptal! Yani akıllandım, artık insanlara bakıp şöyle demekteyim: Bu iyi adamdır, şu kötü. İster Bulgar olsun, ister Rum, isterse Türk! Hepsi bir benim için. Şimdi, iyi mi kötü mü yalnız ona bakıyorum."
Sayfa 257 - can yayınları·Kitabı okudu
İnsan ne zaman insan olacak be? Pantolonlar, kolalı yakalar, şapkalar giyiyoruz, ama hâlâ katırız, kurduz, tilkiyiz, domuzuz.
Sayfa 255 - can yayınları·Kitabı okudu