Neslihan

Neslihan
@nesliugur
İnsan sevdiği için sever. Aşkın hiçbir gerekçesi yoktur.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Kötülük,” dedi Simyacı, “insanın ağzından giren şeyde değildir. Kötülük oradan çıkandadır.”
Aşk, sevilen nesnenin yanında bulunmayı zorunlu kılıyordu.
Değeri bilinmeyen her lütuf felakete dönüşüyor.
Ben de herkes gibiyim. Dünya gerçeklerine oldukları gibi değil de olmalarını istediğim gibi bakıyorum.