nisa

nisa
@nesquikkss
⠀၇୧ ⠀ᅟ𓈒⠀ ɑᥒᧁel⠀⠀w͜i𐓣gs ⠀⠀⁺
"Nerelisin, Nos?" diye sordum. Nos sorumu tereddütle cevapladı. "Ayvionluyum." Elindeki bozuk paraya uzun uzun baktı. Öyle uzun, öyle özlemle baktı ki koyu gözlerini üzerinde tuttuğu bu bozuk parayı neredeyse kıskandım.
Sayfa 140 - Nos ve Eira·Kitabı okudu
Alıntı
nisa
😛