Cennet ve cehennemin zihinlerin içinde, kalplerde yine insan tarafından yaratıldığına inanmak istiyorum. Önemli olan, insanın, korkacağı bir tanrı mı, yoksa sevip umut edeceği bir tanrı mı istediydi.
Dağdan odun getiriyordum. Herkes ona odun diyordu; iki Heceyle, od-un işte, ateş veren şey… Ama ben onun ilk hecesi ile ilgilendim, ateş olan kısmına, gönüllerde aşka tutuşturan alevli kısmına ,od’atalip oldum herkes daha onun için gittiğimi sanıyor da ama ben o için gidiyordum.