Yazarın kendi hayatını anlattığı kitabı, genç bir kızın evinden, yurdundan uzakta yaşadığı yalnızlığı, özlemi ve iç çatışmalarını anlatıyor. Okurken bazen kıza hak verirken bazen kızdığımı fark ettim. Sanki kitap okumamış da yazarla sohbet etmiş havasında akıcı bir kitap.