İnsanlık tarihinin sonu gelmez trajedilerinden biri, kötümserlerin hayatta kalma konusunda iyimserlerden daha başarılı olmasıydı. Eğer bu doğruysa zaten insanlık, insanlığa inancı olmayanların genlerine taşıyordu
Biz insanlar da tıpkı keçiler ve koyunlar gibi, iki ayrı turda mı oluyoruz acaba: bir tarafta asla Unutamayanlarvar, bir tarafta ise unutmayı da affetmeyi de başarabilenler