Yolumuzdaki bir taşa ayağımız takılıp düştüğümüzden dolayı önümüze çıkan/çıkacak her taş için de bizi düşüreceği, inciteceği düşüncesiyle/ korkusuyla ilerleriz. Aslında her taşın ve düşüşün bir nedeni vardır. Bunlara vâkıf olmalı ve bu bilinçle ilerleyebilmeliyiz. Kaçmak hiçbir sorunun çözümü değildir aksine daha karmaşık bir hâl almasına sebep olur. İş odur ki yapılacak olan yolu değil yolcuyu (kendimizi) değiştirmektir.