Ah fani varlık, yaşadığının canlı kanlı kanıtı olan, tek bir gerçek iz bıraktığın şu dünyada, sevdiklerinin yüreğinde ve anılarında bile silinip gideceksin, hem de çok çabuk!
Dostların sana saygı duyuyor! Çoğu zaman onları mutlu ediyorsun, kalbin sana onlar olmadan eksik olacağını söylüyor; ancak eğer gidersen, bu çevreden koparsan, hayatlarında oluşacak boşluğu hissederler mi, peki ne kadar sürer?
Ah bu boşluk! Tam şurada, göğsümün üzerinde hissettiğim bu korkunç boşluk! Eğer onu bir kez olsun şu yüreğe bastırabilsem, boşluğun yeri de dolardı hiç şüphesiz.