"Hayatındaki en değerli varlığı başkalarının taşımasına insan nasıl dayanabiliyor diye zaman zaman düşünüyorum ancak bunu kimse siyah kıyafetli adamların annelerini mezara taşımaları yüzünden üzülen çocuklar kadar derinden hissedemez!"
"İnsan doğası, sınırlı; sevinç, üzüntü ve acıya belli bir yere kadar dayanabiliyor ancak sonra taşıyor. Burada sorun birinin zayıf ya da güçlü olmasından ziyade psikolojik veya fiziksel olarak çektiği acının miktarına tahammül edip etmemesi. Yüksek ateşten ölen birine korkak demek nasıl yersizse, yaşamına son veren birine korkak demek de bir o kadar gariptir."