Nigar Kına

Nigar Kına
@nigarkn
olamadık da ölemedik de.
Eğer mutluysak, sebebi hayalet gölgeler değil mi?
Sayfa 42·Kitabı okudu
Reklam
Aşk olmasa bu hayatın bir anlamı olur muydu hiç? Işık saçmayan efsunlu bir fener gibi küçük ampulü içine koyunca beyaz duvarında renkli görüntüler yansıtır sana!
Sayfa 41·Kitabı okudu
İnsanlar nasıl da çocuk gibi! Nasıl böyle bir yaklaşıma özlem duyar! İnsanlar nasıl da çocuk gibi!
Sayfa 38·Kitabı okudu
"Sevmek insanca bir şey ancak insanca sevmeyi bilmek gerek!"
Sayfa 16·Kitabı okudu
İnsanoğlu tek düze bir varlık. Birçoğu zamanının büyük bir bölümünü çalışarak geçiriyor, geriye kalanı ise özgür oldukları o kısa zamandan öyle korkuyor ki, ondan kurtulmak için tüm yollara başvuruyor. İşte insanlığın kaderi!
Sayfa 12·Kitabı okudu
Reklam