Nigar Kına

Nigar Kına
@nigarkn
olamadık da ölemedik de.
Son
Dünya bölünürken onlar aşkın içine düştüler.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiçbir şey olması gerektiği gibi değil.
Sayfa 164·Kitabı okudu
Yaşamak insanın canını acıtıyordu.
Sayfa 154·Kitabı okudu
"Dünyanın herhangi bir yerinde birini incitecek bir şey yapmayalım. Çünkü biz her ruhun bir parçasıyız ve her ruh da bizim bir parçamızdır."
"İnsanlara siyah ve beyazın olmadığı anlatılmalı. Çünkü siyah beyazdır, beyaz da siyah."