Benimde sorunlarım vardı;
Benimde dertlerim vardı.
Ben hepsini unutup,
Seni mutlu etmeye çalıştım.
Kendime bile ilaç olamıyorken,
Seni iyileştirmeye çalıştım.
Çok yoruldum ama hiç yılmadım,
Sevgimi sana her zaman yansıttım.
Belki beni değil ama bendeki,
Yerini çok ararsın...
Bir kadın sevdim
Gözlerine baktığım da huzur buldum
Bir kadın sevdim
Dudaklarını öptüğüm de mutluluğu buldum
Bir kadın sevdim
Saçlarını okşadığım da yanında iyi hissettim
Bir kadın sevdim
Herşeye ve herkese rağmen beraber olacağımıza söz verdim...