Hiçkimse anıları değiştirebilecek yasalar çıkaramazdı. Bir felaketin ortasında yaşarken günah diye bir şey de kalmıyordu. Hayatta kalma mücadelesi dışında hiçbir şeyin anlamı yoktu.
Son zamanlarda kimse mutlu değildi. Dünya sanki bir mağaraydı ve güvende olup olmadığımızı ya da aşağıya inmemiz gerekip gerekmediğini bilmek bile zordu.