Basak

Basak
@nightmareebsk
beğenmediğim kitapları okumak için hayat çok kısa...
8.
Mutluluk ne ki bu dünyada var olmayan varlıklara dek herkes bana zulmediyor.
Sayfa 13·Kitabı okudu
Reklam
7.
Sadık fazla bilgili olmanın kimi zaman ne kadar tehlikeli olduğunu gördü ve bir dahaki sefere gördüklerini kendine saklamaya yemin etti.
Sayfa 11·Kitabı okudu
6.
Hiçbir şey Tanrı'nın gözleri önüne serdiği o yüce kitabı okuyan filozof kadar mesut değildir. Keşfettiği gerçekler sadece ona aittir, ruhunu besler ve yüceltir, huzur içinde yaşar, insanlardan korkacak hiçbir şeyi yoktur.
Sayfa 9·Kitabı okudu
5.
Hiçbir konuda yapmacıklı davranmaz, sürekli haklı çıkmaya çalışma ve insanların zayıflıklarına saygı göstermesini bilirdi.
Sayfa 3·Kitabı okudu
4.
Hazlarınızın katıksız, güzelliğinizin kalıcı ve mutluluğunuzun sınırsız olması için göklere yakarıyorum.
Sayfa 2·Kitabı okudu
Reklam