Basak

Basak
@nightmareebsk
beğenmediğim kitapları okumak için hayat çok kısa...
psikoloji birazda biziz...
Zelda'nın kendine karşı hiç hoşgörüsü yoktu. Başkalarına karşı nazik ve şefkatliydi fakat kendine karşı oluşturduğu standartlar inanılmaz derecede acımasızdı. Kendine bakış açısı o kadar kötüydü ki sık sık kendine psikolojik cezalar verirdi ya da kendini günlük konfordan men ederdi.
Sayfa 65·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne kadar az beklentimiz olursa o kadar az üzülür ve hayal kırıklığına uğrarız. "Hiç kimseden hibir şey beklememeye çalışıyorum. Bu şekilde daha az inciniyor, üzülüyor, yarı yolda bırakılıyor, hayal kırıklığına uğruyor ya da uğratılıyorum. Aynı zamanda kendimden de çok fazla şey beklememeyi öğrendim.
Sayfa 62·Kitabı okudu
Olaylar hakkındaki düşünme biçimimiz nasıl hissettiğimizi belirler. Kontrol edilmek yerine, kontrolü elimize alabiliriz.
Sayfa 60·Kitabı okudu
Sopalar ve taşlar kemiklerimi kırabilir ama kelimeler canımı asla yakamaz.
Sayfa 60·Kitabı okudu
Biz neden bu kadar beceriksiziz?
Mükemmel bir standardı ya da amacı elde etmeyi başaramadıysanız siz beceriksiz değilsiniz...
Sayfa 59·Kitabı okudu