Zelda'nın kendine karşı hiç hoşgörüsü yoktu. Başkalarına karşı nazik ve şefkatliydi fakat kendine karşı oluşturduğu standartlar inanılmaz derecede acımasızdı. Kendine bakış açısı o kadar kötüydü ki sık sık kendine psikolojik cezalar verirdi ya da kendini günlük konfordan men ederdi.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne kadar az beklentimiz olursa o kadar az üzülür ve hayal kırıklığına uğrarız.
"Hiç kimseden hibir şey beklememeye çalışıyorum. Bu şekilde daha az inciniyor, üzülüyor, yarı yolda bırakılıyor, hayal kırıklığına uğruyor ya da uğratılıyorum. Aynı zamanda kendimden de çok fazla şey beklememeyi öğrendim.