Hepimiz aynı özden yaratıldıysak ve hepimiz ona geri dönmeye çalışıyorsak nasıl olur da biri daha özel olabilir? Sonuçta ona döndüğünde sen ben mi kalır? Sanki sen ben hiç olmuşcasına...
Özü algılayan bir zihin artık sattvik zihindir ve onun için artık "kendi/ego" diye bir şey yoktur. Bütün bu pratikler aslında kişinin en büyük modifikasyonunu yok etmek içindir, "kendini".