Nihal

Nihal
@nihal2254
İnsanın kalbi kolayca korkar; "Ben" i bilmemesinden, özünü bilmemesinden dolayı...
1000Kitap
Reklam
Hepimiz aynı özden yaratıldıysak ve hepimiz ona geri dönmeye çalışıyorsak nasıl olur da biri daha özel olabilir? Sonuçta ona döndüğünde sen ben mi kalır? Sanki sen ben hiç olmuşcasına...
Alıntı
Her şeyi bildiğini düşünmesi insanın en büyük yanılgısıdır.
İnsana Dair
Özü algılayan bir zihin artık sattvik zihindir ve onun için artık "kendi/ego" diye bir şey yoktur. Bütün bu pratikler aslında kişinin en büyük modifikasyonunu yok etmek içindir, "kendini".
Alıntı
Reklam