Sitemim var!
Kahreden bir sitemim var!
Ramazan Bayramı hasebiyle sosyal medyada karşımıza çıkan fotoğraflara bakıyorum. İran, Suriye, Gazze, Kudüs, Endonezya, Malezya,Tayland, Bahreyn, Ürdün... Nasıl güzel bir bayram havası yaşıyorlar. Sokaklarını ne güzel süslemişler. Genç erkek, kadınlar, çocuklar namaza durmuşlar sokak sokak. Peki biz? 1000 yıldır İslam'a sancaktarlık yapan medeniyetimiz nasıl olur da bu kadar durgun geçirir bu bayramı? Yılbaşında renk renk süsleyip coşanlar, kendi bayramına gelince niçin böyle sessiz? Bunun haricinde, Yahudinin bile bayramında çoluk çocuğu eğlenirken biz niye bayramı kendimize zehir ediyoruz. Deli gibi temizlik yapmaktan, tepsi tepsi doymayacakmışcasına açtığımız baklava börekten bırakın hevesi ibadet edecek halimiz kalıyor mu? Böyle mi olmalıydı bayramlar?! Böyle mi kutladı Sahabe?!