Özel değiliz.
Hiçbir şey bize ait değil.
Ne yaşamımız,
Ne duygularımız.
Okuduğumuz bir kitapta bile bizimle aynı şeyleri yaşayan, aynı duyguları hisseden, aynı şeyleri düşünen birileri var.
Madem bize özgül değil, avunacağımız bir şey de değil.
Öyleyse tek değerimiz imanımız.
Bize iman bahşedip eşrefi mahluk yapan Allah'a hamd olsun.
Rahman olana,
Rahim olana,
Mu'in olana.