📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitaba 3 kez başlayıp 3.cüsünde bitirdim. İlk 100 sayfaya kadar belirli ve ana olaylar olduğu için çerezlik ve akan bir tarzı var sandığım kitabın sayfalarını çevirdikçe karışmış olaylar ve bir sürü yeni karakterlerin gelmesini görünce kitabı sevmemeye ve bitirmek için okumaya başladım, gerçekten okumayı çok zorlaştırdı. Ama ilk baştaki karakterler ve olaylardan dolayı fena da sayılmaz ama bir daha okumam sanırım. Çok yoğun olmadığınız bir zamanda okunmalı. Ben çok beğenemedim ama elbette sevenleri de vardır diye düşünüyorum.