Okudugum kitaplardan en ilgi çekici olanıydı diyebilirim! Kitap bittiğinde yanıtını bulamadıgınız birkaç şey mevcut ama bu zaten öyle beklediğiniz gibi bir kitapta değil :) camel paketi,piramitler,uzaylılar,bombacı,prenses,sl3 ve AŞK. Canlı ve cansız nesneler arasında olan baglantıyı dibine kadar vurguluyor kitap. O betimlemelere hayran kaldım! Her iki sayfada bir yapışkanlı not koydum siz düşünün neyse bu kadar yeterli :)
Müjdat Gezer anlattı ben babamdan dinliyormuş gibi dinledim. Yeri geldi kendi kendime konuştum söylediği şeyleri onayladım. Sıcacık bir kitap,samimiyet kokuyor. Hayattan bir şeyler öğrenmek ve bakış açınızı değiştirmek istiyorsanız eğer kesinlikle tavsiye ediyorum bir günde çok rahat okunabilecek bir SANATÇI kitabı...