Paylaştığı kaliteli alıntılar sayesinde okuduğum kitaplara katkıda bulunan bütün arkadaşlara sonsuz teşekkürler.
Çiçekli bir balkonunuz olsun.Orda sevdiklerinizle içinde kitap olan her şeyi demleyin. Fazlasını istemeyin değer odaklı yaşayın hedef odaklı değil mutlu olduğunuzu göreceksiniz. Öyle büyüdüm biliyorum....
Ben kötü bir insan değildim. Ne aksi bir adamım,ne de uysal biriyim. Ne alçağın biriyim,ne de namuslu,ne onurlu biriyim,ne bir kahramanım,ne de bir korkak. Ben hiçbir şey olamadım.