Paylaştığı kaliteli alıntılar sayesinde okuduğum kitaplara katkıda bulunan bütün arkadaşlara sonsuz teşekkürler.
Çiçekli bir balkonunuz olsun.Orda sevdiklerinizle içinde kitap olan her şeyi demleyin. Fazlasını istemeyin değer odaklı yaşayın hedef odaklı değil mutlu olduğunuzu göreceksiniz. Öyle büyüdüm biliyorum....
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Siz insanlar, dedim. Bir şey hakkında konuşurken, hemen şöyle söylemek zorunda hissediyorsunuz kendinizi; bu aptalca, bu akıllıca, bu iyi, bu kötü!' bütün bunların ne anlamı var?