Paylaştığı kaliteli alıntılar sayesinde okuduğum kitaplara katkıda bulunan bütün arkadaşlara sonsuz teşekkürler.
Çiçekli bir balkonunuz olsun.Orda sevdiklerinizle içinde kitap olan her şeyi demleyin. Fazlasını istemeyin değer odaklı yaşayın hedef odaklı değil mutlu olduğunuzu göreceksiniz. Öyle büyüdüm biliyorum....
Dünyanın bütün işleri sonuçta aşağılıkçadır. Başkalarına yaranmak, zenginleşmek ve ünlenmek uğruna didinen bir insan da bence kesinlikle bir budaladır.
Sabahları uyanıp parıldayan güneşi gördüğümde, "Al işte, yine cenneti andıran bir gün ve yine insanlar bunu mahvedecekler" diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum.