n

n
@nillaykose
arıyorum, neyi aradığımı bilmeden
kendime not ve söz
öğreniyorum, deneyimliyorum, düşüyorum, kalkıyorum. yaşıyorum işte kısaca. seviyorum yaşamayı da. içim umut dolu. başarmak ne demek bilmiyorum ama derin bir oh çekip gökyüzüne bakacağım günler gelecek inanıyorum. işte o zaman başarmış olucam. vazgeçme nilay. en çok kendine şefkatli ol. sımsıkı sarıl kendine. doğru yanlış yok. yoldasın ve yürümeye devam et.