Günün birinde son yemeğini yiyip son çiçeğini koklayıp bir arkadaşına son kez sarılacaksın.Son kez olduğundan haberin olmayacak,o yüzden sevdiğin her seyi tutkuyla yapmalısın işte. Kalan yıllarının kıymetini bilmelisin çünkü devamı yok
Şöyle bir alıntı okudum çok beğendim: "İnsan çok sevmekten, kıyamamaktan, kızamamaktan, üzememekten ve hep alttan almaktan kaybeder. Hayat, ilk olarak kendini yok sayanları harcar."