İnsanların çoğu sahte benlikleri ile yaşıyorlar. Kendi içlerindeki özleri çıkartmaktan korkuyorlar çünkü kendileri olmaktan korkuyorlar. Bu yüzden kimseyi ne yargılayın , ne nefret edin , ne onun size davrandığı davranışlar yüzünden üzülün. Demek istediğim aslında üzerlerine giydikleri kıyafet sadece bir kamuflajdan ibaret. Asıl benliğimizde saf sevgiden başka bir şey yok bana göre. Herkesin içindeki ışığı ortaya çıkarmasına niyet ediyorum. Şifalanın ve birlik içinde etrafa ışık olalım. 💛