nimet safak

nimet safak
@nimetsafaak
Bir kadın, “git başımdan yalnız kalmak istiyorum” derse, gitmeni değil, kalmanı istiyordur. Belki de gitmeni istiyordur. Kadınları anlamak zor.😊
nimet safak
Aslında çok daa zor deyildir ☺