Bizim arkadaşımız, bizim mahallenin adamı, son yıllarda öyle şeyler yapıyor ki, inanamıyorum! Halbuki biz böyle konuşmamıştık, biz böyle değildik.Hani güçlü de olsa eğer zulmediyorsa karşı çıkacak ve zayıfı koruyacaktık? Hani nabza göre şerbet vermeyecektik, sakala göre tarak çekmeyecektik, dokuz köyden de kovsalar yalnız Hakk'ı haykıracak ve gerçekleri dile getirmekten her ne pahasına olursa olsun vazgeçmeyecektik?
TEOG kalktı, yerine alfabeden az kullanılmış harfler aranıyor. Ve hatta Avrupa Birliği uyum yasaları çerçevesinde Q, W, X harfleri de ciddi şekilde iş görebilir. Ne de olsa alfabemizde harf kalmadı.