Kelebeğin hayali

Kelebeğin hayali
@nineshela
Kelebeğin hayali masallarda saklıdır. Kitapların her sayfasında arar onu...ve bir yerlerde o hayalin gerçek olduğu dünyayı. Sarılır kitapına, sessizce kanat çırpar hayalindeki düş bahçesine doğru...
İsanlar kızgın oldukları zaman pek güzel olmuyorlar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En kötü gözüken şeylerde birçok mutluluk gizlidir; Yere düşen her yaprak arasında sessiz veya sesli bir umut bulmak mümkündür.
Bazı şeylerin değişmesine olanak yok. Öyle olunca üzülüp nasıl olması gerektiğini düşünmenin anlamı yok, değil mi?
Hiç kimse anne, babalar kadar yakından ilgilenmez insanla.
Mutlu olmak çok daha zevkli oluyor değil mi? Ayrıca Kutsal Kitap da aynı şeyi yazıyor; neşelen ve gül. Bunu tam sekiz yüz defa yazan bölümünü belki de bilirsiniz.