Bir yaz günü gözlerinle tanışan gözlerim,
Şimdi hep buluştuğumuz o yerde seni arıyor .
Yoksun...Hiç bir zaman da olmayacaksın gerçekliğimde.
Bir hayalsin artık sen haleti ruhiyemi yerle bir eden.
Bir birane kadının kahkasında hayatı anlamlandırmaya çalıştığımız o andasın.
Ve kadın şarkısına başladığı andaki iç çekişlerimizde.
Evinin duvarlarındaki yazılardasın ,belki başkası taşınmıştır boyamışlardır beyaza duvarları.
Fakat sen 'En güzeli senin yazdığın oldu.' dediğin andasın..
Düpedüz yaşıyorsun sen işte..