Moriliçe

#güngünaydın
Zor geceden sabah sakinliğine...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
M~°
Milyonlarca duygu ama daha fazla kelime yok..
M~°
Tuhaf...Bir zamanlar bizi bütün gece uyanık tutan aynı sözler şimdi aramızda sessizlik gibi uyuyor.
Bir şeyi çok uzun süre beklediğinizde, beklediğimiz şeyin boşluğu adeta katılaşır.. Beklenilen gerçekleştiğinde boşluğumuzu doldurmuyorsa hiç esneme payımız kalmaz bu sebeple.. Ya kırarız, ya kırılırız.. "Geciken hiçbir şey kendisi değildir zaten, bilirim." Hasan Ali Toptaş, Gölgesizler
Ben O'na sıkıntılı güz günleri içinde Yedi renkli yaz yağmurları dilemiştim. Kırmak istememiştim duygu filizlerini.. Büyük bir ustalıkla susturup içimdeki uğultuyu Rüzgarımı olanca yumuşaklığı ile salmıştım üzerine İncinmesin diye tek,acıyı bile tersyüz eden İncelikli bir gülümsemeyle yüzümde.. Ben ona gittikçe soğuyan zamanlarda Sıcacık bir sığınak olayım istemiştim İnsanlar içinde üşüdükçe güvenle gelebileceği. Kuşların kanatları neden vardır? Bir insan neden ağlar geceleri yarı yaşına gelince? Bulutlar gökyüzünün yükü müdür, süsü müdür? Tutsağı mıdır rüzgarın, sevgilisi midir? Konuşayım istemiştim bir yüreğin dilince Yanıtı olmayan sorularda boğmak istememiştim.. Ben ona sabah olamasam da Dingin bir ikindi üstü olayım istemiştim. O herşeyin usul usul durulduğu saatlerde Gelsin,yüzünde uçuk bir gülümsemeyle Yaslasın yorgunluğunu gövdemin yaşlı çınarına, Serip üzerine yapraklarımın ağırlıksız yorganını Dinlendireyim istemiştim gölgemin serinliğinde. Üşütmek istememiştim. Ben O'na sevgi bir büyük deniz Ömür bir köpüktür demiştim dalgaların ucunda Uçuşan,kırılan,dağılan,çoğalan;