📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Napsın şimdi İmamoğlu açıköğretim 4 yıllık mı yazsın..? Bı kesim çok güzel geçiniyor takır takır para harcıyor, bı kesim aç evine erzak alacak parası yok ,sayıyla meyve sebze alıyor.Bir kahveye 200 lira veren de var Cebinde aylarca 100 lirayla gezen de .Bizim sorunumuz bunlar olmalı .Temel ihtiyaçların karşılanması ,toplumsal eşitlik, adalet ve hürriyetin sağlanması..Herkes nelerin peşine düşer olmuş böyle.Susayım diyorum yok olmuyor yaa..