babamın kendi ailesine bu kadar kötü davranırken başkalarına, tanımadığı insanlara neden bu kadar kibar, hatta cömert davrandığını, onlara yardım etmeye, iyilikte bulunmaya, kendi ifadesiyle yardımlarına koşmaya neden bu kadar hevesli olduğunu anlamadığını söylerdin, bence ev yaşamı onu boğuyordu ve ailesine ailesi olmanın, kederinin yüzleri olmanın bedelini ödetmek istiyordu
Kitapta 3 ana karakter var. Bu 3 karakterin birbirleriyle olan bağlantıları, yaşantıları anlatılmış. Yazar merak ögemi hep canlı tuttu. Hep bir diğer bölümü merak ederek okudum. Yazardan okuduğum ilk kitaptı. Bu kadar akıcı bir dili olacağını tahmin etmemiştim. Bu kitapta bir insanın travmalarının ilerde neler doğurabileceğini görüyoruz. Bu kitap bana her insanın her davranışının bir sebebi olduğunu gösterdi. Çok etkileyiciydi.