nisa Yıldırım

nisa Yıldırım
@nisayildrm0
Eğer bu günlüğü okumaya niyetliyseniz vazgeçin. Bir kaç sayfa okuduktan sonra, burda olmak istemeyeceksiniz. Bu yüzden unutun gitsin. Gidin burdan. Hâlâ tek parçayken hemen kaçın.