Sibel ÇETİN

Sibel ÇETİN
@niteclebis
Okumayı seven birisi...
Sevmek çok güzel bir şey olsa gerek. Ama sevilmek zahmetli iş.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
‪“İnsan acılarında yalnızdır.”‬ ‪ Frida Kahlo‬
Sevenler en sonunda bir yerlerde buluşmazlar. Onlar en başından beri birbirlerinin içindedir. -Mevlana
Farklı insanları öldürmeye ant içmiş gibiler!