“Adlar, yalnızca sembollerdir. Ve biz yaşantımız boyunca, sembollerin ardından koşarız. Oysa kim bilir senin gerçek adın nedir? Bora? Nilüfer? Nezihe? Ama bunun ne önemi var. Sen, yine sensin!”
Gördüğüm, bildiğim, yakını olduğum insanlar, en sevdiklerini, en değer verdiklerini bile kolayca terk edebiliyorlardı. Taze ilişkilerine, terk ettikleriyle ihanet edebiliyor, sonra hiçbir şey olmamış gibi yaşamlarını sürdürüyorlardı.