N.BAHAR

N.BAHAR
@nmkbhr
Ol deyince olduran gönülleri imanla dolduran,Allaha Kurana Peygamberlere Bayrağa ve Silaha yemin olsun Şehitlerim Rahat Uyusun Gazilerim Emin Olsun İntikam Daim Olsun Unutursak  Kanımız Kurusun Allah MÜSLÜMANLARI Korusun Amin
Bedelli
Biraz düşünelim. Uygulamanın adı ''bedelli'' askerlik. Bu bedel neyin bedelidir? Askere gidip canını vermemenin, anneni merakta bırakmamanın, sevdiğini geride bırakmamanın ya da çocuğunu babasız bırakmamanın bedeli midir? Bu bedel bu kadar mıdır ya da bunlara bedel biçilebilir mi? Eğer bir İsveç, Norveç olsak, ülkemizde terör belası olmasa, şehit haberi diye bir şeye yabancı olsak bu uygulamaya kimse bir şey demez ama öyle olmadığımıza göre...
Siyaset
N.BAHAR
Bunun düşünmeden bedelli yapan varsın yapsın kardeşim. Haa eğer içlerinde vatanina milletinide o bir yıllık süre de daha faydalı olacağına inanan varsada varsın yapsın. Sonuçta bu . İnsanların yoğun isteği talebi beklentisi üzerine oldu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
( nedense yıllardır dinlerim ) ( SİZİN YILLARDIR DINLEDİNİZ MÜZİK? ) youtu.be/twf4rDa1QaE Sen yüreğimin çayırlarında  Her mevsim umudu müjdeledin bana  Sen benim ellerinden tutabildiğim  Yanağını okşaya bildiğim  Sarılıp ağlayabildiğim  Sevgilim, dostum, sırdaşım, biricik sevdam  Ayrılık unutanlara mahsus  Ben seni unutamadımki  Ben senden ayrılamadımki  Yıllar neleri götürdü özümden  Neleri unuttu yüreğim  Selemi kapıldın yoksa İstanbul yamacında  Söyle suçumuz neydi bizim.
Attilânın Asfurası isimli okura yanıt verildi
N.BAHAR
Benim kastım şu ilk aşk falan yıllarındaki hallerin gelio akla
( nedense yıllardır dinlerim ) ( SİZİN YILLARDIR DINLEDİNİZ MÜZİK? ) youtu.be/twf4rDa1QaE Sen yüreğimin çayırlarında  Her mevsim umudu müjdeledin bana  Sen benim ellerinden tutabildiğim  Yanağını okşaya bildiğim  Sarılıp ağlayabildiğim  Sevgilim, dostum, sırdaşım, biricik sevdam  Ayrılık unutanlara mahsus  Ben seni unutamadımki  Ben senden ayrılamadımki  Yıllar neleri götürdü özümden  Neleri unuttu yüreğim  Selemi kapıldın yoksa İstanbul yamacında  Söyle suçumuz neydi bizim.
Attilânın Asfurası isimli okura yanıt verildi
N.BAHAR
Haklısın ama bak şimdi. O yıllarda da insanlar hüzün üzerinden etkilesimdeydi. Şimdi gulucuk mulucuk😂