N.BAHAR

N.BAHAR
@nmkbhr
Ol deyince olduran gönülleri imanla dolduran,Allaha Kurana Peygamberlere Bayrağa ve Silaha yemin olsun Şehitlerim Rahat Uyusun Gazilerim Emin Olsun İntikam Daim Olsun Unutursak  Kanımız Kurusun Allah MÜSLÜMANLARI Korusun Amin
Bir sene sonra yinee yeniden :)) Canım Babamla
Babayla birlikte,onun o güzel sesi eşliğinde, mutfakta kışlık menemen yapmak da sevdaya dahil mi?
İlişkiler
N.BAHAR
☺ kolay gelsin
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fikrinize ihtiyacım var. Hangi diziye başlamalıyım ?
Anket
N.BAHAR
Thé 100 😇 müthiş